امروز : 03 مهر 1396

بیمه عمر پاسارگاد

مدیر فروش محمدرضا رمضان کد 9070242

راهنمای ثبت نام بیمه عمر

راهنمای ثبت نام بیمه عمر

با بیمه پاسارگاد، ساده‌ترین مراحل ثبت نام بیمه عمر و تامین آتیه را تجربه کنید. تمام آنچه از شما می‌خواهیم این است که مراحل ثبت نام را کامل کرده تا بیمه نامه شما صادر گردد

برای ثبت نام فرم پرسشنامه بیمه عمر و تامین آتیه را از بالای صفحه دریافت کنید  و آن را طبق راهنما تکمیل نمایید . ( راهنمای تکمیل پرسشنامه )

لازم است اطلاعات کامل خود شامل مشخصات فردی بیمه گذار، مشخصات فردی بیمه شده، مشخصات بیمه نامه مورد در خواست، حق بیمه درخواستی، روش پرداخت، نشانی محل سکونت، شماره تماس و ... را در اختیار بیمه پاسارگاد قرار دهید

پس از کسب اطلاعات لازم درباره این بیمه نامه، لازم است نسبت به انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظرتان اقدام کنید.

شرایط قرارداد بیمه نامه عمر در واقع شرایطی است متشکل از انتخاب حق بیمه پرداختی ، روش پرداخت ، مدت بیمه ، پوشش های بیمه ای مورد تقاضا و پاسخ به سوالات عمومی و پزشکی می باشد.
به عنوان مثال، شما مبلغ حق بیمه 50 هزار تومان با روش پرداخت ماهیانه ، به مدت حداکثر 30 سال و پوشش بیمه ای کامل را انتخاب می نمایید.
بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نیز می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت حق بیمه، از میان گزینه های ماهانه ،سه ماهه ، شش ماهه و سالانه یکی را انتخاب کنند که توصیه ما طبق توضیحات بخش مربوطه پرداخت سالانه می باشد

پس از انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظر و تکمیل فرم پرسشنامه بیمه عمر ،  شما باید حق بیمه مورد نظر را برای صدور بیمه نامه پرداخت نمایید.

برای پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه خود می‌توانید به روش های زیر اقدام نمایید:

1- پرداخت از طریق فیش واریزی (به حساب بیمه پاسارگاد یا به صورت کارت به کارت)


2- پرداخت با کارتخوان در شرکت

 

نکته:
تکمیل فرم ثبت نام قبل از پرداخت و نهایی شدن بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد هیچ گونه تعهدی برای شرکت بیمه و بیمه گذار ایجاد نکرده و در صورت عدم انعقاد قرارداد هیچ نوع خسارتی قابل مطالبه نخواهد بود.

پس از پرداخت حق بیمه عمر خود به روش های ذکر شده  لطفا مراحل زیر را انجام دهید.

1- فرم یا فرم های پرسشنامه ی تکمیل شده را فاکس و یا ایمیل نمایید.
2- تصویر کارت ملی و یا شناسنامه بیمه گذار ، بیمه شده و وراث قانونی را فاکس و یا ایمیل نمایید.
3- ارسال فیش واریزی: در صورتی که حق بیمه عمر خود را از طریق فیش واریزی در بانک واریز کرده اید، اصل فیش را ارسال نمایید.


بعد از طی مراحل مذکور توسط شما و دریافت اطلاعات ثبت نام و پرداخت توسط ما واحد صدور اطلاعات مربوطه را بررسی نموده و کافی است تنها منتظر تماس کارشناسان بیمه عمر بمانید.

پس از بررسی های لازم و تکمیل پرونده توسط واحد صدور، بیمه نامه شما صادر می گردد.

کارشناسان بیمه پاسارگاد به محل مورد درخواست بیمه گذار مراجعه کرده، بیمه نامه را تحویل و توضیحات لازم را به بیمه گذار می دهند.
لطفاً به خاطر داشته باشید که لازم است در زمان مراجعه کارشناس بیمه پاسارگاد، مدارک شناسایی معتبر را به وی ارائه نمایید.

اکنون شما می‌توانید با خیالی آسوده برای آینده خود و خانوادتان پس انداز کنید.